top of page

TORNEM DE LES VACANCES DE NADAL

Hola companys. Aquesta setmana hem tornat a l’escola de les vacances de Nadal i hem començat les classes del segon trimestre. També ha sigut la setmana de Luz Casanova i hem fet moltes coses per celebrar-ho.


El dilluns ens vam retrobar després de les vacances i vam explicar el nostre Nadal. També vam llegir frases de Luz Casanova.


El dimarts vam fer cartells amb les frases que més ens havien agradat, la que més em va agradar a mi deia: “Que por mi no quede aunque me cueste trabajo”. Em va agradar perquè em feia recordar la Loli, una mestra que vaig tenir a P4.


Dimecres els alumnes de 5è van penjar les frases de Luz Casanova al passadís i va quedar molt maco.


Dijous vam llegir la vida de Luz Casanova. Ens va agradar que va formar un grup de dames apostòliques que tenien diners i amb aquests diners van ajudar a la gent que més ho necessitava


Divendres vam fer la línia del temps de Luz Casanova. Una línia on vam posar la vida de Luz Casanova des del seu naixement fins la seva mort. Em va servir per descobrir coses noves d’ella perquè només sabia que havia fet escoles per nens que ho necessitaven.

A la tarda, vam jugar amb les joguines que ens havien portat els Reis. Ens ho vam passar d’allò més bé.!!


Adéu companys,que tingueu un bon inici de trimestre!!!


bottom of page